مهندسی عمران آب

iiau92.blogfa.com or watereng.blog.ir

مهندسی عمران آب

iiau92.blogfa.com or watereng.blog.ir

دانلود نرم افزار شبیه سازی هیدرولیکی Flow 3D v10.0.1

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۰۶ ق.ظ

 

مدل Flow 3D  یکی از مدل های بسیار قوی در زمینه ی دینامیک سیالات است که توسعه و پشتیبانی آن توسط Flow science , inc صورت گرفته است.اخیرا این مدل توانسته در تحقیقات و صنعت کابرد زیادیپیدا کرده است.

این مدل قابلیت تحلیل سه بعدی میدان جریان را دارد و محدوده ی کاربردی بسیار وسیعی را در مسائل مربوط به سیالات دارد.معادلات حاکم در این مدل، معادلات ناویر استوکس و معادله ی بقای جرم است و برای حل آشفتگی نیز از پنج روش مختلف استفاده می شود.

این نرم افزار قابلیت تحلیل دو بعدی یا سه بعدی میدان جریان را به صورت حجم دارا است.این نرم افزار از المان های سه بعدی متعامد استفاده می کند و در ایجاد مانع در برابرجریان قابلیت های ویژه ای دارد.

مدل flow 3d شامل الگوی فیزیکی بسیاری از جمله آبهای کم عمق، لزجت، کاویتاسیون، آشفتگی، محیط های متخلخل و غیره است.این مدل در زمینه هایی چون ریخته گری ، مهندسی فرآیند، هیدرولیک، محیط زیست، هوا فضا،علوم دریایی،نفت ،گاز و غیره کاربرد دارد.

 

 

 

دانلود

پسورد : www.softbaz.ir



  • محسن علی بیگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی